Kdo jsme

Kdo jsme

Didasko je projekt druhého stupně základní školy pro děti ve věku 11–15 let.
Vytváříme prostředí, které je náročné, ale zároveň bezpečné.

Učíme v malých skupinách, pracujeme na projektech a rozvíjíme kritické myšlení, komunikaci i samostatnost.
Nehodnotíme známkami – místo toho používáme kritéria, která dětem ukazují, co se naučily, kam směřují a co zlepšit.

Máme vysoké nároky, ale stavíme je na porozumění a respektu – ne na stresu.
Polovina výuky probíhá v angličtině. Učitelé jsou partneři. Děti jsou slyšet.

Náš tým

Kateřina

Kateřina

Učitelka matematiky, zeměpisu a výtvarné výchovy

Kateřina propojuje logiku s kreativitou. Vyučuje matematiku, zeměpis i výtvarnou výchovu – a každému předmětu vdechuje živost. Pomáhá dětem chápat souvislosti, myslet v širších kontextech a zároveň se vyjadřovat vlastní cestou.
Věří, že škola má být místem, kde děti zažívají přijetí, důvěru a podporu. Sama vytváří prostor, kde mohou žáci růst hlavou i srdcem.
Vystudovala učitelství matematiky a geografie na Univerzitě Palackého v Olomouci. Kromě zkušeností ze školy přináší do výuky i cit pro vizuální vnímání světa a práci s emocemi, kterou si děti často odnášejí i do běžného života.

Eliška

Učitelka českého jazyka a dějepisu

Eliška je mladá, energická pedagožka, která propojuje lásku k češtině a historii s moderními přístupy k výuce. Jejími silnými stránkami jsou preciznost, empatie a schopnost vytvářet bezpečné a podnětné prostředí pro rozvoj studentů. Ve výuce se zaměřuje na hlubší porozumění textům, souvislostem a podporu samostatného myšlení.
Studium českého jazyka a dějepisu absolvovala na Univerzitě Palackého, kde získala magisterský titul. Pravidelně se dále vzdělává v oblasti komunikace, moderní pedagogiky a zdravého životního stylu. Do výuky přináší inovace i empatii – a děti to cítí.
Eliška
Christopher

Christopher

Učitel angličtiny a přírodních věd - rodilý mluvčí.

Vystudoval učitelství angličtiny na Masarykově univerzitě v Brně. Ve výuce kombinuje konverzační metody s projekty zaměřenými na reálné situace. Má více než 10 let zkušeností s výukou v mezinárodním prostředí a je certifikovaným examinátorem Cambridge English. Studenty motivuje k používání angličtiny v každodenní komunikaci a podporuje jejich zájem o globální témata.

Rosalia

Učitelka španělštiny - rodilá mluvčí

Pochází ze Sevilly a do České republiky přišla před osmi lety. Získala doktorát v oboru didaktiky cizích jazyků na Universidad de Sevilla a magisterský titul v aplikované lingvistice. Specializuje se na imerzní metodu výuky, která studentům umožňuje přirozené osvojení jazyka. Kromě španělštiny předává studentům i bohaté znalosti o hispánské kultuře, literatuře a historii. Je autorkou několika odborných publikací o moderních metodách výuky španělštiny.
Rosalia
Jana

Jana

Učitelka fyziky

Jana je vědkyně tělem i duší – a právě to přináší do výuky fyziky na Didasku. Působí jako seniorní výzkumnice na Univerzitě Palackého v rámci institutu CATRIN, kde se věnuje pokročilému výzkumu v oblasti fyzikální chemie a nanotechnologií. Má za sebou téměř 20 let praxe ve vědě a výuce na vysoké škole.
Na druhém stupni školy Didasko přetváří fyziku v objevování reálného světa – propojuje experimenty, logické myšlení a badatelský přístup. Děti s ní zažívají fyziku jako něco živého, co se netýká jen vzorců v učebnici, ale i jejich každodenního života.
Ve svých hodinách staví na důvěře, jasném vedení a schopnosti nadchnout žáky pro hlubší pochopení světa kolem nás.

Marie

Učitelka přírodopisu a chemie

Marie vystudovala chemii a biologii na Přírodovědecké fakultě Univerzity Palackého. Dlouhodobě se věnovala výzkumu v oblasti biologie a medicíny – působila jako vědecká a pedagogická pracovnice na Lékařské fakultě UP, kde vedla praktická cvičení pro studenty medicíny a podílela se na výzkumu.
V laboratoři se cítila jako doma – ale práce s dětmi jí dává ještě větší smysl. Do výuky přináší hluboké porozumění vědě, přesah do reálného světa i schopnost děti pro biologii a chemii skutečně nadchnout.
Kromě odbornosti staví na klidu, systematičnosti a respektujícím přístupu k žákům. Věří, že dobrý učitel inspiruje nejen znalostmi, ale hlavně postojem.
Marie
Lukáš

Lukáš

Učitel informatiky

Lukáš je studentem magisterského programu Informatiky na Přírodovědecké fakultě Univerzity Palackého. Je certifikovaným lektorem Logiscool, mezinárodní školy programování pro děti, jejíž oceňovanou metodiku při výuce informatiky používáme. Lukáš spojuje svoje nadšení pro technologie s talentem pro výuku. Studenty učí nejen programování a práci s digitálními nástroji, ale také rozvíjí jejich logické myšlení a schopnost řešit komplexní problémy. Ve svých hodinách klade důraz na praktické dovednosti a kreativní využití technologií v různých oblastech života.

Jiří

Učitel občanské nauky

Jiří studoval politologii na Fakultě sociálních studií Univerzity Karlovy, kde získal bakalářský titul. Jeho akademické znalosti a vášeň pro společenské vědy přináší do výuky občanské nauky svěží a praktický pohled. Studenty vede k porozumění fungování společnosti, politických systémů a k rozvoji kritického myšlení. Ve svých hodinách klade důraz na diskuzi, podporuje studenty v formulování a obhajobě vlastních názorů a učí je rozumět aktuálnímu dění v kontextu širších společenských souvislostí.
Jiří
Lukrécia

Lukrécia

Ředitelka školy

Jako zakladatelka a ředitelka školy Didasko přináším do vzdělávání vizi školy, která skutečně dává smysl. S pedagogickou praxí a zkušenostmi z vedení vzdělávacích projektů vytvářím prostředí, kde se děti mohou rozvíjet v bezpečí, s respektem k jejich individualitě a s důrazem na kvalitní vzdělání. Věřím v propojení moderních přístupů s osvědčenými metodami a v sílu komunity, která společně roste. Na Didasku se každý den snažím o to, aby škola byla místem, kam děti chodí rády a kde se učí pro život, ne pro známky. Mým cílem je vést školu, kde vyrůstají sebevědomí, kriticky myslící a empatičtí mladí lidé.

Lucie

Učitelka hudební výchovy

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Lucie
Adéla

Adéla

Učitelka tělesné výchovy a výchovy ke zdraví

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Alan

Externí mentor a anglický rodilý mluvčí

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Alan

Časté otázky a odpovědi

Položka Částka Poznámka
Roční
školné
96 000,- Kč Splatné jednorázově nebo ve splátkách
Zápisné
(jednorázově)
5 000,- Kč Hradí se při nástupu
Sourozenecká
sleva
5% Pro každého sourozence
Platba
předem
3% Při uhrazení celého roku předem
Naše konkurenční školné odráží vysokou kvalitu vzdělání a zdrojů, které poskytujeme. Pro více informací o možnostech financování nás prosím kontaktujte.
Program IB MYP je určen studentům ve věku 11-15 let a rozvíjí kritické myšlení, kreativitu a zodpovědné globální občanství. Náš vzdělávací přístup se zaměřuje na projektovou výuku a mezioborové propojení, čímž studentům umožňuje lépe porozumět světu a aplikovat získané znalosti v praxi.
Jako kandidátská škola programu IB MYP International Bacalaureate Middle Years Program se zavazujeme poskytovat vzdělání na nejvyšší mezinárodní úrovni. 

IB MYP (International Baccalaureate Middle Years Programme) je mezinárodní vzdělávací program určený pro studenty ve věku 11–16 let. Je součástí systému International Baccalaureate (IB) a jeho cílem je rozvíjet kritické myšlení, analytické schopnosti a propojení teorie s reálným světem. Program se zaměřuje na mezioborové vzdělávání, což znamená, že studenti propojují znalosti z různých předmětů a učí se chápat souvislosti mezi nimi. Důležitým prvkem je bilingvní výuka, která podporuje rozvoj jazykových dovedností, a hodnocení založené na dovednostech místo tradičních známek, což studentům poskytuje kvalitnější zpětnou vazbu na jejich pokrok. Vrcholem programu je osobní projekt v 9. třídě, ve kterém studenti dlouhodobě pracují na zvoleném tématu a učí se samostatnosti, plánování a prezentaci výsledků. IB MYP tak představuje moderní alternativu k tradičnímu vzdělávání a připravuje studenty nejen na další studium, ale i na praktický život.
Naše škola je určena pro:

• žáky 6.–9. tříd, kteří hledají akademicky náročný vzdělávací program, ale nechtějí jít cestou víceletého gymnázia,

• studenty, kteří se chtějí učit v bilingvním prostředí a propojit české a mezinárodní vzdělávání,

• děti, které potřebují moderní výukové metody s důrazem na kritické myšlení a aplikaci znalostí v praxi,

• rodiny, které hledají školu s kvalitním akademickým programem, ale zároveň s individuálním přístupem a malým kolektivem.